vi bor i ett gemensamt hem. Vi är alla ansvariga för vad vi gör och hur vi bryr sig om det här hemmet.
vi blir ansvariga, för evigt, för vad vi har tämjt, vad vi skapar och vad vi förändrar. Det finns någonting vi kan ändra till det bättre. Tillsammans.
vi tror på makten av hållbara varumärken. De hjälper oss att förändras till det bättre: för oss, för livet, för världen.
Många stora varumärken sätter upp starka hållbarhetsmål som stödjer deras kärnvärden och filosofi. Alla dessa varumärken är kraftfulla.
De är toppinfluencers som hjälper oss att leva ett bättret liv och inspirera andra varumärken att uppnå hållbar tillväxt.
Vi hjälper hållbara varumärken att växa på nätet och ge sina värden med omtanke om framtiden. Mer hållbara varumärken betyder dett lyckligare och hållbartare samhället.
Vi strävar efter att följa hållbar konsumtion av resurser, förnybar energi och att ge en mer gröna aktiviteter till vår miljö. Låt oss vara kreatörer för konsumenter.
Vad händer om ... vi tar havsavfall och tillverkar nya kläder, tar plaster och återanvänder dem till nya möbler? Fantastiska idéer börjar med ett. Vad händer om.’ Låt oss använda avfall för att tillverka saker för livet.
Vad händer om ... vi fortsätter att drömma? Låt oss drömma som under barndomen, tro på våra idéer, skapa med hjärta och själ för andra hjärtan som behöver vår inspiration och hantverk.
Vi är alla ansvariga. Barnarbete och brott mot mänskliga och/eller djurs rättigheter är tabu. Låt oss rädda och skydda barn, rädda växter och djur, spara resurser, och skapa en hållbar värld.
Var och en av oss har den rätten att uppfylla sin potential och behärska kunskaper - oavsett vilken religion, ras, kön, läggning, hällsotillstånd vi har. Vi är jämlika för att vara oss, jämlika för att vara lyckliga.
låt oss hjälpa de som behöver vår hjälp. Vi stödjer initiativ som skyddar livet och donerar en del av vårt företags och våra kunders investeringar till dessa organisationer. Vill du gå med? Dörrarna är alltid öppna.
vi lämnar spår i den här världen för våra barn, våra framtida generationer. Vilken god vilja kommer vi att lämna efter oss?
*när du växer ett kraftfullt varumärke, gör du skillnad.